اسلایدر

نوردشلند 0-4 چلسی
هواداران چلسی

آبی های لندن موفق شدند که با شکست پرگل نوردشلند در دانمارک به اولین پیروزی خود در این فصل لیگ  قهرمانان برسند و با توجه به تساوی یووه و شاختار به رده ی اول جدول صعود کنند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ،چلسی که به چند تن از بازیکنان اصلی خود از جمله هازارد،تری و میکل استراحت داده بود با بازی زیبا توانست نوردشلند را در دانمارک شکست دهد و به صدر جدول گروهش تکیه بزند.

آبی های لندن در نیمه ی اول از روی سماجت تورس به گل اول رسیدند.تورس توپ را از بازیکن حریف ربود و سپس آن را به فرانک لمپارد سپرد و کاپیتان چلسی در این بازی با پاسی فوق العاده ماتا را با دروازه بان تک به تک کرد و ماتا نیز توپ را به زیبایی از بین پاهای دروازه بان نوردشلند عبور داد تا در دقیقه ی 33 چلسی از حریف خود پیش بیفتد.

در نیمه ی اول تورس می توانست کار را تمام کند که با درخشش دروازه بان حریف نتوانست توپ را به گل تبدیل کتد.

در نیمه ی دوم نوردشلند دست به حملاتی زد ولی با درخشش پتر چک و خط دفاع چلسی موفق به گلزنی نشد.دقیقه ی 65 بازی بود که دیمتئو دست به تعویض زد و ادن هازارد را به جای موسز به زمین فرستاد.جوان بلژیکی با حرکات ویرانگر خود توانست به چلسی کمک فراوانی کرد.


گل دوم چلسی به زیبایی و توسط داوید لوئیز به ثمر رسید.مدافع 25 ساله و خاص چلسی پشت یک ضربه ی ایستگاهی ایستاد و با ضربه ای محکم و فنی توپ را از فاصله ی 28 متری به گل تبدیل کرد.پس از این گل شیرازه ی نوردشلند کاملا از هم پاشید و دو گل دیگر نیز دریافت کردند.

ماتا بار دیگر در دقیقه ی 82 و روی همکاری با اسکار و هازارد گل سوم چلسی را به ثمر رساند و پس از آن نیز در دقیقه ی 88 روی حرکت زیبای اسکار پای رامیرس به گلزنی باز شد تا آبی های لندن با پیروزی پرگل در خانه ی حریف به صدر جدول گروه E رقابت ها تکیه زنند.


ترکیب چلسی : چک ، ایوانویچ ، داوید لوئیز ، کیهیل ، لمپارد ، رامیرس، ماتا (83-میکل) ، اسکار ،موسز (65-هازارد) ، فرناندو تورس

بازیکنان استفاده نشده : ترنبول ، آزپیلیکوئتا ، رومئو ،جان تری

گل ها : خوان ماتا ( 33 و 82) ، لوئیز (79) ، رامیرس (88)

 

ترکیب نوردشلند : هانسن ، اکوره ، متیلیگا ،پارکهورست ، رانج ، آدو ،  استوکهولم ،بکمن ( 75- کریستنسن) ، لورنزن (84 - لودراپ) ، نوردسترند (65-تیکینویچ) ، جان

بازیکنان استفاده نشده : ویلادسن ، کریستنسن ، گاندلاچ ، اندرسون
کارت زرد : رانج
 
داور : استرنهونیا

ورزشگاه : فاروم پارک

تماشاگران : 42000 نفر

آمار بازی:

شوت : نوردشلند 12 - 11 چلسی

شوت در چارچوب : نوردشلند 7-7 چلسی

کرنر :  نوردشلند 2-3 چلسی

خطا :  نوردشلند 9-10 چلسی

درصد مالکیت توپ :  نوردشلند 48-52 چلسی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:نوردشلند 0-4 چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری